Oprettelse af administratorbruger

For at vi kan opsætte de ønskede tjenester på dit WordPress websted har vi behov for en bruger med adgang på administrator niveau.

Det letteste (og bedste) er som regel at oprette en ny bruger til os. Det har også den fordel, at det kan ses hvilket bruger der har gjort hvad – og hvis vi på et tidspunkt ikke længere skal have adgang kan denne bruger blot nedlægges igen.

Oprettelse af administrator bruger til WP Pro Service

  1. Log ind og gå til Tilføj ny bruger

    Ny bruger oprettes

  2. Opret ny bruger

    opret ny bruger til WP Pro
    Felterne markeret med rødt er vigtige, de andre behøver du ikke at udfylde.

  3. Brugernavn og email

    Brugernavnet kan du vælge, men “wppro” er fint. Så ved du også, hvem det er.
    I feltet email er det vigtigt, at du skriver adressen “support@eid.dk” (uden citationstegn)

    Opret ny bruger med email og brugernavn

  4. Adgangskode og Rolle

    Sørg for, at der er markering i feltet “Send brugernotifikation”, så får vi automatisk tilsendt mail med adgangskode.
    Og skift rolle til Administrator – ellers kan vi ikke få lov til at installere de nødvendige tjenester.

    Skift rolle til administrator

  5. Klik på Tilføj ny bruger

    Klik på knappen Tilføj ny bruger, så bliver brugeren oprettet og vi får en email med de nødvendige adgangsoplysninger.

    Hvis der er oprettet en tilpasning, så man ikke bruger standardadressen til login, skal vi oplyses om denne ændring. Og ellers kontakter vi dig, hvis det er nødvendigt.