F.A.Q.

Her er en hurtig oversigt over nogle af de spørgsmål, som kunder oftest stiller.

Så opsiger du bare dit abonnement.

Du skal opsige dit abonnement seneste 30 dage før udløb af en periode, ellers vil det automatisk blive forlænget.

Efter opsigelsen kan du enten fortsætte i vores hosting til normal hostingpris, eller du kan vælge at blive flyttet til en anden webhost. Skal vi sørge for overflytning, sker det på medgået tid.

Et abonnement dækker kun et enkelt websted/hjemmeside – men hvis du nu har flere sider, så kan du tegne flere abonnementer. Og så er vi flinke og giver dig 15% rabat på de efterfølgende!

Offsite betyder at backup’en ligger et andet sted end på webstedets server. Det vil sige, at selvom hostingen går ned, så har du stadig adgang til din backup.

Selve backup’en er lavet på en sådan måde, at det uden større problemer vil kunne lade sig gøre at gendanne den på en helt anden webserver, hvis det skulle vise sig at være nødvendigt.

Nej, den eneste binding er den abonnementsperiode, du har betalt for på forhånd.

Hosting er inkluderet, men det er helt frivilligt om du vil bruge den. Visse tjenester kan stille specifikke krav til hosting, men hvis din WP kan køre der, så burde der ikke være problemer.

Ja, det er det! Der kommer jævnligt opdateringer til både WordPress og plugins og langt de fleste opdateringer drejer sig om at lukke for kendte sikkerhedshuller.

Hvis ikke webstedet bliver opdateret, så bliver risikoen for at en hacker tvinger sig adgang bare større og større.

Alt bliver opdateret – så længe det er kompatibelt. WordPress bliver som udgangspunkt altid opdateret til seneste sikkerhedsopdatering, og hvis der ikke er problemer med de brugte plugins, bliver de også opdateret til seneste hovedversion.

Der kan dog være undtagelser ved større opdateringer af store temaer eller plugins som WooCommerce – men så får du besked om det.